Дълбоката осцилация („осцилация” буквално означава вибриране) е иновативен метод, при който се осъществява биологично ефективно трептене на обработваните тъкани.

Как действа дълбоката осцилация?

Процедурата действа с нежни, но ефективни вибрации върху кожата, съединителната и мастната тъкан, кръвоносните и лимфните съдове, мускулите и нервите.

Терапията има изразено противовъзпалително, болкоуспокояващо и противооточно действие, подпомага лимфодренажа и детоксикацията, ускорява зарастването на рани.

Използва се при:

• мускулни и ставни заболявания;
  • травми и сухожилни увреди;
  • изгаряния, декубитални и атрофични рани;
  • невралгии и мигрени;
  • постоперативно и в послеродовия период;
  • при белодробни проблеми;

Също и в естетичната медицина – след лазерни манипулации, при различни фази на целулит, за тонизиране на лицевата мускулатура.

• Методът е немедикаментозен, а лечебният ефект се постига без допълнително натоварване на организма с токсини и синтетични препарати.
  • Терапията може да се прилага в пре– и  в ранния постоперативен период; веднага след травма; около открити рани;  при метални остеосинтези и ендопротези;
  • Положително повлиява хронични заболявания.

времетраене

необходим брой процедури

тип терапия

Цена за дълбока осцилация

Цената на процедурата е достъпна в актуалния ни ценоразпис. Нашите специалисти ще ви информират за специалните условия и отстъпки при планиране на цялостна програма за грижа.

Дерматолог от екипа на DR—DENKOVA DERMATOLOGY минава по кожата с накрайника на специален апарат, който създава електростатично поле и предава ефективни осцилации в обработваните участъци. Неинвазивно, без болка, тези вибрации могат да достигнат до 6-8 см – дълбочина, без прецедент при физиотерапевтичните методи.

Трептенията действа неагресивно и меко, но същевременно дълбоко и активно върху всички структурни компоненти – кожа, съединителна и мастна тъкан, кръвоносни и лимфни съдове, мускули и нерви.

Веднага след процедурата можете да се върнете към обичайното си ежедневие.

Ефектът настъпва след първите няколко процедури.

Оптималният брой процедури е от 8-15. Продължителността на лечебния курс се определя в неговия ход, като се отчитат получените резултати.