Бръчки, стрии, белези от акне, разширени пори…Как да ги премахнем ефективно, безболезнено и без рискове, при минимален възстановителен период и на разумна цена? Отговорът е в системата за микронийдълинг Amiea med®.

• Микронийдълингът е съвременна, по-добра алтернатива на предшествениците си – дермаролер и дермапен.
  • Осигурява много повече контрол, ефективност и комфорт за пациентите.
  • Ситемата Amiea med® гарантира немско качество и сигурност.

1 месечно

Апаратна медицинска

В зависимост от проблема и зоната се работи с три различни стерилни, индивидуални накрайници. Те имат патентована защитна мембрана, която предпазва от инфекции. Върху тях са разположени изключително фини иглички, които създават множество микроскопични каналчета.

В рамките на една секунда се правят около 150 прецизни, деликатни убождания, които причиняват минимален дискомфорт. Дозираното „травмиране” на епидермиса и дермата отключва естествения процес на регенерация. Засилва се потока от растежни фактори, цитокини и други активни молекули. Синтезират се нови, здрави колагенови и еластинови влакна.

В контейнерите на накрайниците, с които работим, може да се поставят различни полезни за кожата съставки. Те навлизат в дълбочина през каналчета в кожата, образувани от игличките. Комбинацията от механична травма и коктейл от активни вещества прави процедурата още по-ефективна.

Кожата се възстановява напълно до 2-3 дни след процедурата. Използването на слънцезащитни продукти е задължително през целия терапевтичен курс.

Ефектът се вижда веднага, но се разгръща в продължение на месеци.

Според проблемите и особеностите на кожата се правят между 3 и 6 процедури през 3-4 седмичен интервал.

• При възпалителен процес, акне, активен херпес и отворени рани в обработваната област;
  • Веднага след прилагане на химичен пилинг или лазер;
  • По време на бременност.