Когато говорим за целулит си представяме враг, който трябва да бъде атакуван от всички страни. В дългата битка срещу портокаловата кожа за първи път можем да въздействаме едновременно и директно върху всички пет причини за появата на неравностите под епидермиса с технологичната иновация BTL Unison. Единственият апарат, който комбинира монополярна радиочестота и фокусирани акустични вълни, мощно дренира увредените тъкани и намалява обема на мастните клетки, за да постигне видими резултати – възстановена, еластична и изгладена кожа.

• BTL Unison въздейства върху всички типове целулит – воден целулит, целулит с отпускане на кожата; целулит с фиброзни страствания.
  • Апаратът работи успоредно върху петте причини за появата на портокалова кожа: уголемени мастни депа; увредени колагенови влакна; липса на еластичност на кожата; нарушено кръвоснабдяване; натрупване на метаболитни отпадъци.
  • Процедурата е неинвазивна, безболезнена и напълно безопасна, а за нея няма възрастови или сезонни ограничения.
  • Сесията продължава средно около 20 минути, значително по-кратко от стандартното.
  • Може да се съчетава с моделиращи тялото процедури – както инжекционни (специфични мезотерапии), така и радиочестотни (Exilis)

времетраене

20-40 мин

необходим брой процедури

тип терапия

Процедурата е безболезнена. Докато дерматологът преминава с накрайника върху избраната зона, може да усетите леко загрявяне. В този момент към дълбоките слоеве на кожата се доставя два типа енергия – монополярна радиочестота и фокусирани акустични вълни.

Прецизно насоченият енергиен поток преизгражда и възстановява засегнатите тъкани. Мощният дренаж от акустичните вълни подобрява кръвотока и лимфотока, а загряването на тъканта от радиочестотната енергия намалява обема на мастните клетки и премахва метаболитните отпадъци.

Терапията е неинвазивна и няма възстановителен период. Веднага след процедурата можете да се върнете към обичайното си ежедневие.

Броят процедури зависи от типа целулит и степента му. Обикновено между 4-8 сесии през една седмица са достатъчни.